ОПЛАТА І ДОСТАВКА

Ви можете оплатити замовлення одним із доступних способів: 

  • сервіс миттєвих платежів LiqPay;
  • безготівковий розрахунок за реквізитами рахунку для оплати або PayPal;  
  • післяплатою при отриманні замовлення. 

Будь ласка, зверніть увагу, що «Нова Пошта» стягує комісію у розмірі 2% від суми переказу + 20 грн за послугу післяплати при отриманні. 

ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕНЬ ПО УКРАЇНІ

Ми доставляємо товари по всій Україні за допомогою служби «Нова Пошта». Відправка замовлення здійснюється протягом 1-2 днів, за наявності товару на складі. У разі відсутності товару в наявності, наш менеджер повідомить вам срок поставки виробу та доставки.

Зверніть увагу, що транспорта служба не доставляє замовлення в зону проведення бойових дій та на окуповані території.

Отримати замовлення ви зможете у найближчих відділеннях та поштоматах «Нової Пошти» або скориставшись послугою доставки кур’єром за зручною вам адресою. 

Витрати за доставку сплачує замовник згідно з тарифами логістичної служби «Нова Пошта».

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ПО УКРАЇНІ

Вартість доставки по Україні згідно з тарифами «Нової Пошти».

Послуга безкоштовної доставки до відділення чи поштомату по Україні діє при замовленні від 1000 грн за умови повної оплати.

Зверніть увагу, що надання послуг доставки вашого замовлення починається з моменту його оформлення та відправки зі сторони продавця. У разі скасування замовлення після відправки, поштові витрати не компенсуються. 

ТЕРМІН ДОСТАВКИ

Термін доставки по Україні за допомогою служби перевезень «Нова пошта» становить:

  • 1-2 дні у великі міста;
  • 2-4 дні у відділення в містах та селищах, що віддалені від центральних магістралей перевезень.

Будь ласка, зверніть увагу, що у період розпродажу строк відправки може бути збільшений до 5 робочих днів після підтвердження замовлення.

Для додаткової інформації, що стосується терміну доставки вашого замовлення ви можете звернутися до нашого менеджера.

ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Для того щоб отримати замовлення потрібно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані ваших документів та інформація одержувача мають співпадати.

При отриманні товару у поштовому відділенні чи курʼєрською доставкою, перевірте його на наявність дефектів, забруднень та виробничих браків. Перевірте на наявність затяжок, плям, розривів, наявність декоративних елементів та оздоблення.

Якщо ви виявили дефект під час огляду товару, ви маєте право одразу відмовитися від нього та оформити бланк заяви, вказавши на знайдені недоліки. 

У разі виявлення забруднень чи пошкоджень після отримання, в поверненні товару може бути відмовлено.